2009. február 20., péntek

Akkor a sorozatokról egy kicsit:
Van egy pár, amit nagyon szeretek! Igazából azt nem szeretem hogy, hetente van 1 óra, amit rájuk kell szánni, mert mi van ha éppen nem érek rá?! Így sokszor van olyan, hogy később nézem meg egyben őket! DE a lényeg az, hogy nézem és figyelem őket, mivel elég kíváncsivá tettek! Persze itt most van egy kis ellenérzés is bennem, miért is fordítom erre az időm? A nemlétező felszabadító alvás helyett: Úgysem tudok elaludni 11-12 előtt, mert a szomszédok ritmusa elég más, és papír vékony a panel köztünk! Inkább filmezek! Az a legszomorúbb este, amikor nincs mit nézni! És a varrásra, világosságra általában Gréta felkel: tehát valami sötétben végezhet, csendes elfoglaltságra van szükség! (Most magyarázkodom???)
Kedvencem a NIP/ Tuck:
Elég perverz, beteges és mulattató! Nem szabad komolyan venni, az a titka és akkor tényleg élvezhető! Szuper képeket, jeleneteket és színészeket hoztak össze. A 4. évad után nekem már egy kicsit erőltetett, de ettől is el lehet vonatkoztatni..... hiszen sorozat! Talán az tetszik benne, hogy az életszerű dolgokat fricskaként löki az arcunkba. Kell néha a felismerés, de utána kell a lenyugvás is!!! Ilyenkor általában varrok: csendben, kreatívan! És benne van a magyarázat is, hogy, miért nem szeretem a macikat!!!
DR.House:
Az elején meghökkentett, szerettem, izgalmas volt, de mostanában már......hmmmmmmm. Várom a következő évadot, hogy feldobják-e! Tetszik a karakter, és nagyon egyezik a pesszimizmusa/optimizmusa az enyémmel. A szkepticizmusról nem is beszélve! Talán ezért tetszett meg az egész: mintha magamat hallanám néha!
Nemrég hallottam, hogy a következő évadban a személyisége megváltozik: lehet, hogy énekkor abbahagyom!
Lost:
A legizgibb! Szabályosan ideges vagyok mindegyik végén, hogy, hogyan képesek így abbahagyni: és én szeretem ezt az érzést! Kifelyezetten jó benne, hogy sosem lehet tudni, hogy mi jöhet még..... Fantáziában nem volt szegény a kitalálója! Kellőképpen változatosak a személyiségek, ami még izgibé teszi a dolgot! Kaotikusnak tűnik, de ha az ember egy részt sem, hagy ki, akkor beleeshet a nagy hibába: összefüggéseket keres!
Heroes:
Tökéletes, hogy ennyire nem reális, és jó a színészválogatás is! Jók az események, jók a vonalak, amiket bejárnak! Az egész ténylegesen egy képregényhez hasonlít! Én azokat is szeretem! (Batman, a favorit--- mindegyik film zseniális! ) Nagyon jó, hogy mindenkinek más képessége van. Mi lenne, ha mindekinek lenne valami különcsége? Annyira érdekelne, hogy ki mit szeretne!

Szóval ezek lennének, amiket tényleg szeretek és nézek, de ezken kívül van még egy pár, ami elég izgi: Szökés, Született Feleségek (bár ez hangulatfüggő!), Dexter (nagyon beteg az elképzelés!).

Nincsenek megjegyzések: