2008. december 2., kedd

Most először, mióta együtt élünk a férjemmel, időben kezdtük el a karácsonyi készülődést. Az elmúlt években "csak úgy" túléltük, de most komolyan készülődünk.
Ugyan mi nem vagyunk vallásosak, de csináltam egy adventi koszorút, amit még a babakiállításon szereztem. Végül egész mutatós lett, ahhoz képest, hogy még sosem készítettem ilyet. Amaranta leírása szerint kezdjük bevezetni a szokásokat, így került az asztalra 3 szép piros alma is, amit együtt tisztítottunk. Grétának nagyon tetszett.
Majd este vacsora előtt meggyújtottunk egy gyertyát. (Meg az illatosító mécsest a közepében...)
Persze elsőre sikerült meggyújtani azt, amelyiket Karácsony estére szántam, de elég hamar rájöttem, hogy valami nem jó.

Szép volt!

3 megjegyzés:

Abile írta...

Szép a koszorúd - és milyen kellemesek ezek az együtt készülődések... várakozás... :o))

Amaranta írta...

Szép lett, nagyon tetszik a gyertyák színe! Ha fenyő illatú illatmécsessel zárod el az adventi koszorú alapot (mondjuk legalább egy hónappal advent előtt), akkor finom fenyőillatot fog árasztani utána!

mmama írta...

Én láttam amint készült, nem volt
kétségem, hogy nem lesz szép.