2008. december 11., csütörtök

Hírt adok magamról!
Ahhoz képest, hogy mennyire szeretnék írni, nem igazán van rá időm. Pedig most sok dolog van: Elsősorban hírt szeretnék adni egy karácsonyi ajándékról, ami 3 gyerkőcnek készül: haladok! (Remélem látja, akinek írom!)
A hét nagyon húzós volt, mert megkértek, hogy egy óvodai karácsonyi vásárra készítsek játékokat, mivel nagy sikere van a Tildás játékoknak a társaságban. Egyből megbeszéltünk mindent, mehet a varrogatás. Közben elég beteg lettem (már megint......Mikor lesz ennek vége???), így nem sok idő maradt a varogatásra. Kedden és szerdán már tényleg ráhajtottam és kiszabtam, körbevarrtam 20 állatkát. Macik, kutyusok és cicák voltak benne és még maradt régebbről pár félkész csiga is.
Varrtam és varrtam és varrtam. Nem igazán szoktam hozzá ehhez a tempóhoz, így már a kezeim is kezdték feladni a küzdelmet szerda este. De azért befejeztem párat!
Megkérdeztem az ismerősömet, hogy hogy ment, sikerült-e eladni őket: Igen!
Remélem sok örömet szerez a kis gyerkőcöknek és az óvodának is lett belőle bevétele!

1 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

igen, látja, akinek írod :D
majd írd meg a címed, hogy én is küldhessem, amit kiötöltem Neked.