2008. november 8., szombat

Nehezen viselem jól a csalódásokat! Leginkább az emberi csalódásokat! Ráadásul a rosszul megválasztott munkák szkeptikussá és gyanakvóvá tettek: így arra az elhatározásra jutottam, hogy olyan munkát akarok vállalni, amiben nem kell teljesen megfelelnem másoknak és csak olyan dolgot csinálok, ami nekem is tetszik és nem kényszerből vállalom el.
Tehát varrni fogok! Mert legalább ehhez jól értek (legalábbis a nagyátlaghoz képpest!- na jó ez elég nagyképű kejelentés volt.) Elmentem és megvígasztaltam magam egy adag evvel-avval:

Szalagok és ferdepántok: sajnos a rózsaszínek nem látszanak jól: de nagyon szép élőben a színük (halványabbak, szerényebbek!)

Nagy huza-vona után megvettem a punchinghoz az eszközöket. Bár lehet, hogy kette volna pót tűket is venni, avval a lendülettel, mert egyből eltört kettő! :-P

Fonalak, tollak, szalagok.... Lent, pedig a kedvencem: Filc!

Polár anyagok!

Kínai álselymeg: de nem baj, mert amit kitaláltam rájuk, nem lesz mű dolog!

Távoli kép! Tehát: Fentről, balról kezdve: Ballon anyagok, (200 Ft/m), Punching eszközök, Tollak, szalagok ferdepántok, fonalak, polár anyagok, filcek, színes gyajú punchinghoz, műselymek és természetesen a vásznak!

És vettem egy új ollót is, mert tönkrement a régi ollóm. Kb. 4 évig bírja nálam egy szabászolló! Biztos rosszul vágok velük, vagy valaki másra használja rajtam kívül.......

Pamut anyagok: komolyan mondom jó vásár volt, mert ezekből egy párat a Pw boltban 3* annyiért lehet megvenni, amennyiért én vettem a Wesselényinél lévő dekor textilesnél!

Most, hogy így összegeztem 2 nap termését, meg kell állapítanom: Nem vagyok normális, és ha a férjem hazajön Barcelonából, ....... jajjj!

Nincsenek megjegyzések: