2008. november 10., hétfő

Amint írtam a múltkor, mostmár többet fogok írni!
... És több mindent is tudok mutogatni!
Peti végre hazajött Barcelonából: sok mindent hozott, mint mindig!

Rebecca Dautremer az egyik kedvenc könyvillusztrátorom! Az első könyvét Peti Párizsból hozta 3 éve. Azóta lelkesen gyűjtögetem a dolgait: naptáram, 2 könyvem, levéllapok és dossziék vannak meg! És ez a kedvenc képeim!


Ezeken kívül kaptam még két újságot, bár ezen most elég jót nevettem: Kértem Petit, hogy olyan újságokat hozzon, amiben babák, filc játékok, vagy Patchowork van! Erre kaptam egy keresztszemes és egy kötős újságot. A keresztszemes még csak-csak, de kötni egyáltalán nem tudok! Legalábbis nem túlzottan! (Ha nem sokban különbözik a horgolástól, akkor jó, mert akkor megtanulom..... talán!)

Ja igen és egy lemaradt! :

Nincsenek megjegyzések: