2008. szeptember 29., hétfő

Elküldtem a csomagomat Kecskemétre a tűvarázshoz. 4 párna, 4 baba, 1 ceruzatartó és 1 neszeszer a tartalma. Sajnos a kutyus végül nem került bele, mert Gréta úgy megszerette, hogy nem volt szívem elküldeni. Ezútonis elnézést kérünk! Egy későbbi csomagba, biztos kerül majd egy két kutyus, meg cicus.
Nem tudom mikor sikerül ezeket elkészíteni, mert elvileg holnaptól dolgozom. Évek óta először! Kicsit félek, mert még az ismerősökkel is nehezemre esik kommunkiálni. Elvétem a szavakat, nem jutnak eszembe..stb. Már régóta szenvedek ebben a bizonyos "gyes betegségben", több tünet is volt: türelmetlenség, zavartság, nem tudtam ellátni a mindennapi dolgokat sem, mert valamiért nagyon sajnáltam magam. (Csak azt nem tudom miért?!) Aztán jöttek a szédülések, ájulások-- vashiány! Most van vas, erre meghúztam a vállam. Mentünk az ambulanciára, majd shitsu masszázs (remélem jól írtam), de a fájdalom csak nem múlt. Így mentem a vállambulanciára, ahol a doki azt mondta vállizom szakadás, de majd az ultrahanggal megnézzük. Ma megnéztük! Nem szakadt az izmom, csak fele olyan vastag, mint a jobb oldalamon ugyanaz az izom. Nem tudom, hogy ez mit jelenthet, de lehet hogy nem sportoltam eleget?
Ennek ellenére megyek holnap dolgozni, aminek nagyon örülök, még akkor is, ha elszomorít, hogy kevesebb időm lesz varrni. Pedig ebből az idétlen "gyes betegségből" a varrás és a tűvarázs hozott ki!
Tehát én mondok köszönetet, hogy varrhattam másoknak!

Nincsenek megjegyzések: