2008. július 9., szerda

Az első bejegyzés.... Ezt a blogot arra szánom, hogy a kezem által készült dolgokat, és azok készítésének történetét megosszam másokkal, minthogy én is figyelek másokat. Szeretek tanulni, szeretem megismerni az embereket a munkáik alapján.
Legtöbbször Grétának, a lánykámnak varrok, de nem ruhákat, hanem babákat, szobájába dekor dolgokat. Egy kis manólakot tervezünk csinálni neki, mert az a tapasztalatom, hogy kiegyensúlyozottabb lesz a gyermek, ha az ingergazdag környezete igazodik hozzá. Persze nem szabad túlzásokba esni, mindent csak mértékkel.
Érdekesen indult a varráshoz való hozzáállásom. Kicsi gyerekként, 5 évesen gobleint és terítőket hímeztem. Kézzel varrogattam babaruhákat, gyöngyöt fűztem és festettem, rajzoltam. Pályaválasztásnál egy ruhaipari szakközépiskolába jelentkeztem. A rendszeresen megtartott divatbemutatókra, mindig készültem, aztán egyik alkalommal, olyan nagyon elegem lett abból, hogy nálam kevesebbet dolgozó, és kevésbé kreatív emberek kapnak elismerést, hogy abbahagytam. Más pályát kerestem, de olyat, ami azért nagyjából közel áll a kreativitáshoz: elkezdtem belsőépítészetet tanulni és ez az iskola még befejezésre vár.
A kedvet a varráshoz az index fórumos lányok hozták meg. Olyan szép babákat, takarókat, díszeket csinálnak, hogy én is szívesen csatlakozom hozzájuk.
Jó nézelődést, ismerkedést kívánok!

Nincsenek megjegyzések: