2011. július 21., csütörtök

Sziget

Még most lerendezem magamban, hogy nem megyek idén sem. ...
Tavaly konkrétan szomorú voltam, ugyanis kínzás kategóriába tartozott, ami történt azon az egy héten.
Mi Szentendrén hallgattuk a koncerteket. Igaz nem volt teljesen tiszta, hogy mi van, de tudtuk, hogy éppen ki mennyit késik és mi szól. Pedig mi elég messze lakunk, de igen jó az akusztika.
Aztán a Muse koncertnél már inkább becsuktam az ajtót, ugyanis elég ideges voltam, hogy nem lehetek ott. :(
Azóta is bánom! (Én nem vagyok az "elmegyek egyedül a koncertre" típus.)

És az idei felhozatal is elég jó. Legalábbis nekem. És akkor ha van valakinek egy kis ideje, nyugodtan élvezze végig a kedvenceket. Most én is csak így teszem.... Ugyanis az első kedvenc napon, 10-én, még nagyon nem leszünk a közelben sem. Milyen szerencse. Legalább nem itthon rágom a párna sarkát mérgemben. :/
:D

10: A legjobb nap, amikor még itthon sem leszünk:






És a mostani kedvenc:





11:
Őket tavaly is nagyon meg szerettem volna lesni:







12:







13:



De még mindig nem tartunk ott, hogy vennék hetijegyet....!

Nincsenek megjegyzések: