2011. március 4., péntek

Amikor az anyának égnek áll a haja!

an ilyen pillanat! Létezik, komolyan! És olyan is van, hogy felkiált: SZABADSÁGRA AKAROK MENNI!
Nálam ez most történt meg. Még soha életemben elképzelni sem tudtam, hogy hogyan lehet az, hogy egy ember életébe, ennyi minden történjen egyszerre.
Talán a diéta az oka..... Talán a körülvevő negatív hullámok az okai, én nem tudom. De remélem, hogy a tavasz meghozza a várva várt jóérzéseket és nyugalmakat. Pedig ez egy szép időszak kell, hogy legyen: most ünnepeltük a 9. évfordulónkat, amihez már csak 1 kell és 10 lesz. :D
Gréta is nemsokára betölti a 4-et - hogy repül az idő.... Nemrég ő még csak egy álom volt, most meg a valóság az, hogy lassan majd 4 évesen magának vágja a haját! De méghozzá hogyan.... Kinézetét garantáltan meghatározza 6-7 éves korig a tegnapi cselekedete. Azt hiszem hajfejlődése megér egy kis fotósorozatot....


1 naposan


7 hónaposan


2 évesen


majdnem 4 évesen (2 napja)


Majdnem 4 évesen (tegnap).... igen, igen 1 naposan hosszabb haja volt, mint most ott elől a frufruja helyén.... (szóval ez az egyéni csúcsunk)


10 megjegyzés:

Tűtáncoltatók írta...

Úristen. Az én lányom ennél egy kicsit lágyabb volt nem ennyire drasztikus, vagy csak szerencsém volt, hogy észrevettem.
Nem tudtad, hogy ebben a korban ez milyen izgalmas???:D
Üdv. Éva

Névtelen írta...

Fiam is megnyírta magát, de azért nem ennyire :))))

Rózsika írta...

Atyavilág! De a lányok ilyenek . Az enyém csak belenyírt , de nem szedte ki a tincseket és mikor megsímítottam a haját egy marékkal leesett a fejéről. Majdnem rosszul lettem azthittem, hogy beteg azért hullik a haja.Mire bevallotta,hogy fodrászosat játszott! Kitartás. Rózsika

muzli írta...

Huhúúú, hát az enyém még csak 3 és fél, de a múlt héten megfodrászolta két babáját és néhány pónit. Akkor mostantól ezerrel figyelem. Kitartás, szerencse, hogy a haj visszanő.

Zsófi írta...

:-DDDD
És végül mi lett a kis hölgy hajával? Gondolom nem így maradt.

Sajnos ez nem múlik el, én tegnapelőtt nyírtam meg magam. Csak nekem hátul lett kissé gyatra és szerencsére, ha feltűzöm, nem látszik... :-P

Unknown írta...

Az előtte utána képpel még durvább! :))) Most mi lesz? Levágjátok rövidre? :S

Budai Detti írta...

Oh, igen ez kimaradt:
én nem akarom levágatni a haját csak emiatt.... :(
Ráadásul nem fiam van, hogy majdnem kopasz gyerek legyen.
Szóval nem nyúltam hozzá, mert javítani nem lehet rajta, ellenben a másik oldalról átfésülve és összefogva egészen viselhető.

Sírhatnékom van! :S
AMúgy gyerekkoromben én is csináltam ilyet, de az csak a frufrum volt. (nem a negyed sörényem...)

Mehike írta...

Zavarta a hosszú haja,hát segített magán :-) Ne haragudj,tudom nem könnyű.Bár nekem két fiam van,szerencsére mindig megvárták,hogy én vágjam le nekik a hajukat.

martimez írta...

Semmi visszafordíthatatlan nem történt, nagyon bátor a kiscsaj !
Szerintem ne aggódj,egy egyéniség a lánykád.

Hencsilli írta...

Lehet, hogy látott a tv-ben valami ilyesmi frizurát ( ami ugye nem kizárt ) és megtetszett neki :)
A lányom ilyet nem csinált, de egyszer kirúzsozta magát, vagyis a nyakát, én meg tökre megijedtem, hogy milyen csíkok vannak rajta, de hálistennek hamar kiderült, hgoy csak a rúzsomat nyúlta le :D