2009. november 11., szerda

És akkor most jöjjön a folytatás:
Van egy kedves megrendelőm, akinek elég konkrét elképzelése volt, hogy milyen tolltartót szeretne, csak az anyagokat kellett egyeztetni. Az ihlet egy régebbi tolltartóm volt és egy másik neszeszerem:



Tűrkizkék a kord és világos-arany a szalag. A pamutvászonban ezek a színek szerepelnek, és van még benne zöld is. Holnap valószínűleg kerül rá egy ilyen gomb is.
Még ennek lesz folytatása, mert két variáns van, de eddig csak az egyik készült el.
Reggel már írtam, hogy készül még bőr/farkasfog valami... Hát ez lett belőle:





(...és itt megint magyarázkodom a ciklámen gomb miatt: van az anyagban ciklámen, e nem jön ki a fotón! :( ) Egy neszeszer és egy kulcstartó készült belőle, és nagyon valószínű, hogy max. még egy ilyen lesz, de több nem hiszem, mert fogy az anyag. :(


Julcsinál jött egy kérdés: hogyan tároljuk a szalagokat?
Én elég sok szalagot használok, és rengeteg színben, formában, fajtában. Tavaly, amikor már annyira összagyűltek arra gondoltam, hogy felszeletelt papírtörlő gurigára, vagy wc papír gurigára. Ez egy ideig működött is, aztán egyre több lett belőlük és kezdtek sok dobozt elfoglalni. Majd az ikejában megláttam a 300 ft-os rendszerező dobozokat. Na ez egy jó dolog! Minden sorban van, ami meg kicsi, mehet az akasztóra. Nem gombostűzöm őket, mert az lyukaszt és nem tekerem őket laposra, mertaz meg megtöri a szalagot. Nálam most így vannak rendszerezve a kiegészítők egy része:



És még egy jó tapasztalatot megosztanék veletek: Rendeltem a Kenderkóctól textilfestéket. Már régen csináltam ilyeneket, de mostanában ismét szeretnék anyagokat festeni. Vannak jó ötletek, amiket kipróbálnék. Szóval tegnap rendeltem meg neten a színeket, és ma már hozta is a postás. Ráadásul ajándékot is kaptam és az egész csomagolás, tálalás olyan barátságos, hogy akármi történik, több dolgot fogok még rendelni! Tetszenek a gyapjak, a fapácok, a bőrfestékek! De ez még a jövő!

Nincsenek megjegyzések: